Wij zijn op dit moment op zoek naar talent om ons team te versterken. Wij hebben de volgende vacatures:

  • Vacature Pedagoog
  • Vacature backoffice medewerker

Scroll naar beneden voor de beschrijving van de functie(s)!

Vacature Pedagoog

Buro de beweging is een kleinschalige organisatie die kinderen, jongeren en gezinnen ambulante begeleiding biedt bij opgroeien en opvoeden. De pedagoog biedt begeleiding in de directe leefomgeving van de cliënt, dat kan zijn thuis, op school, bij de BSO of bij ons in de praktijk.

Werkzaamheden pedagoog

  • Je begeleidt zelfstandig kinderen die om uiteenlopende redenen vastlopen.
  • Door gerichte aandacht en ondersteuning help je het kind weer zelfstandig te ontwikkelen.
  • Je ondersteunt ouders en/of leerkrachten bij de begeleidingsvraag van het kind.

Wij vragen

  • Goed in staat om flexibel en zelfstandig te werken.
  • Een afgeronde, relevante hbo-opleiding, bijvoorbeeld social work of pedagogiek.
  • Aantoonbare recente ervaring als pedagoog binnen een jeugdzorg organisatie.
  • Geregistreerd in het kwaliteitsregister SKJ.
  • Affiniteit met individuele begeleidingsvragen voor kinderen en gezinnen in de leeftijd van 0-18 jaar.
  • In het bezit van eigen vervoer.

Competenties

  • Flexibiliteit en creativiteit
  • In staat om een vertrouwensrelatie te creëren (in complexe gezinnen)
  • Samenwerken met diverse partijen (jg-coach, collega’s, leerkrachten en ouders)
  • Stressbestendig
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit om zodoende in de hulpvraag van ouders te kunnen voorzien.
  • Zelfstandig kunnen werken.
  • Kunnen werken met een elektronisch patiëntendossier (Intramed).

Wij bieden

  • Een arbeidsovereenkomst van 24-36 uur.
  • Een hecht en sterk team waarbij lef, positiviteit, betrokkenheid, plezier en deskundigheid hoog in het vaandel staan.
  • Je salaris is minimaal €2131,- en maximaal € 3658,- bruto per maand op basis van 38 uren per week.
  • Een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, o.a. een bijdrage in de pensioenpremie, reiskostenvergoeding en 8% vakantietoeslag.

De organisatie

Buro de beweging is een organisatie voor Ambulante begeleiding en Kinderfysiotherapie in de regio HAL-BUCH en Koggenland. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Alkmaar.

Wat maakt Buro de beweging bijzonder? Wij werken interdisciplinair aan de beste zorg voor kinderen tussen de 0 en 18 jaar waarbij het uitgangspunt ligt in de positieve psychologie. We kijken naar kansen die er liggen om zo eventuele kwetsbaarheden aan te pakken. De holistische benadering is hierin zeer sterk aanwezig.

Sollicitatieprocedure

Heb je belangstelling voor deze functie? Reageer dan uiterlijk 11 maart 2022 door een sollicitatiebrief en CV (inclusief referenties) te sturen naar bianca@burodebeweging.nl.

We willen een diverse en inclusieve organisatie zijn, die ruimte biedt aan iedereen. Diversiteit is een kracht die we gebruiken om betere resultaten te halen voor onze organisatie. We streven naar een personeelsbestand dat een afspiegeling is van de beroepsbevolking van Alkmaar, met alle verschillen. Onze vacatures staan open voor iedereen, tenzij in de tekst iets anders staat.

Acquisitie stellen we niet op prijs.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Vacature backoffice medewerker

Samen met je collega van de frontoffice en het gehele team van Buro de beweging zorg je er voor dat alle ondersteunende processen in het programma op rolletjes lopen.

Buro de beweging is een kleinschalige organisatie die kinderen, jongeren en gezinnen ambulante begeleiding biedt bij opgroeien en opvoeden. Binnen Buro de beweging ben je als backoffice medewerker de spin in het web. Je verzorgt de organisatorische- en praktische zaken. Je ziet waar het werk ligt en pakt dit proactief op. Je ondersteunt de directie en het secretariaat. Je bent verantwoordelijk voor het administratieve proces vanuit ons elektronische patiëntendossier en de digitale boekhouding. Daarnaast werk je 1 dag in de week als frontofficemedewerker.

Werkzaamheden backoffice

  • Je verzorgt documentregistratie.
  • Je bent het aanspreekpunt voor de directie, de financieel directeur en collega’s.
  • Je bent de directe sparringpartner voor het management en de directiesecretaresse.
  • Je bent verantwoordelijke voor het regelen van facilitaire processen.
  • Je bewaakt de voortgang van de dossiers personeelszaken.
  • Je bent contactpersoon voor de jeugdhulpdeskundigen van de diverse gecontracteerde partijen.
  • Je bent verantwoordelijk voor berichtenverkeer Jeugdhulp, declaraties jeugdhulp en declaraties zorgverzekeringswet.
  • Je bent verantwoordelijk voor het inboeken, controleren en verwerken van de facturen.

Werkzaamheden frontoffice (1 dag per week op vrijdag)

  • Je bent verantwoordelijk voor het agendabeheer van de directie en ondersteunt het agendabeheer van de therapeuten.
  • Je geeft prioriteit aan mails en telefonische afhandeling.
  • Je zorgt dat alle benodigde documenten voor de afspraken worden gedocumenteerd in Intramed en in de agenda’s staan.

Wij vragen

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Aantoonbare recente ervaring opgedaan in een backoffice functie.
  • Een pré is kennis van de organisatorische zaken rondom declaraties in jeugdzorg en zorgverzekeringswet.

Competenties

  • Plannen en organiseren
  • Flexibiliteit
  • Klantgerichtheid
  • Samenwerken
  • Stressbestendig
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Snelle denker en doener
  • Gestructureerd

Wij bieden

  • Een arbeidsovereenkomst van 24-32 uur verdeeld over 4 dagen.
  • Een hecht en sterk team waarbij lef, positiviteit, betrokkenheid, plezier en deskundigheid hoog in het vaandel staan.
  • Je salaris is minimaal €2131,- en maximaal € 3658,- bruto per maand op basis van 38 uur per week.
  • Een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, o.a. een bijdrage in de pensioenpremie, reiskostenvergoeding en 8% vakantietoeslag.

De organisatie

Buro de beweging is een organisatie voor Ambulante begeleiding en Kinderfysiotherapie in de regio HAL-BUCH en Koggenland. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Alkmaar.

Wat maakt Buro de beweging bijzonder? Wij werken interdisciplinair aan de beste zorg voor kinderen tussen de 0 en 18 jaar waarbij het uitgangspunt ligt in de positieve psychologie. We kijken naar kansen die er liggen om zo eventuele kwetsbaarheden aan te pakken. De holistische benadering is hierin zeer sterk aanwezig.

Sollicitatieprocedure

Heb je belangstelling voor deze functie? Reageer dan uiterlijk 11 maart 2022 door een sollicitatiebrief en CV (inclusief referenties) te sturen naar bianca@burodebeweging.nl.

We willen een diverse en inclusieve organisatie zijn, die ruimte biedt aan iedereen. Diversiteit is een kracht die we gebruiken om betere resultaten te halen voor onze organisatie. We streven naar een personeelsbestand dat een afspiegeling is van de beroepsbevolking van Alkmaar, met alle verschillen. Onze vacatures staan open voor iedereen, tenzij in de tekst iets anders staat.

Acquisitie stellen we niet op prijs.